یکشنبه ۲۸ اسفند ۰۱ ۱۶:۳۰ ۵ بازديد
سامانه دائمي فروش محصولات عفاف و حجاب راه اندازي ميشود
به گزارش خبرگزاري مهر به نقل از روابط عمومي نمايشگاه رمضاني كريمه، رضا سليماني مدير اين نمايشگاه با اشاره به تقاضاي توليدكنندگان بر دائمي شدن نمايشگاه گفت: اين نمايشگاه سال گذشته با هدف حمايت از توليدكنندگان پوشاك اسلامي آسيب ديده از شرايط كرونا با حضور ١٠٠ برند فعال به كار خود ادامه داد و تاكنون بيش از هزار و ۵۰۰ كالاي مورد نياز يك بانو محجبه در اين سايت بارگزاري شده است.
وي با اشاره به اين موضوع كه hijab۹۹.ir سال گذشته به عنوان اولين و تخصصي ترين نمايشگاه مجازي حوزه پوشاك اسلامي كار خود را آغاز كرد، گفت: راهاندازي اين سامانه كمك كرد عدالت توزيع كالاهاي حجاب در كشور محقق و مشكل كمبود سكوي عرضه و نظام توزيع كاهش پيدا كند.
مدير نمايشگاه رمضاني كريمه با اشاره به گستردگي خريد از همه٢۵ استان بوده است افزود: امسال روند بازديد و خريد آنلاين نسبت به سال گذشته روند رو به رشدي داشته است و بازديد از سايت نسبت به زمان مشابه در سال قبل افزايش يافته است.
رضا سليماني خاطر نشان ساخت: حجاب يكي از صنايع فرهنگي ماست كه به عنوان كالاهاي فرهنگي قرار نمي گيرند كه به آن به عنوان يك كالاي رقابتي در بازارهاي جهاني نگاه شود. اين نمايشگاه با دائمي شدن به كالاهاي حجاب كمك كند كه در ليست كالاهاي فرهنگي قرار بگيرند.
وي با اشاره به نمايشگاه هاي پوشاك هاي اسلامي كه در سراسر دنيا برگزار مي شود خاطر نشان ساخت: ايران جز كشور هاي مسلماني است كه هنوز نتوانسته آمد به شايستگي در اين نمايشگاه ها حضور پيدا كند و ظرفيت هاي ايران در حوزه پوشاك اسلامي ناشناخته مانده است.
مدير نمايشگاه رمضاني كريمه تصريح كرد: هدف از برگزاري اين نمايشگاه گسترش ظرفيتهاي عفاف و حجاب در كشور، فرهنگ سازي پوششهاي اسلامي، ترويج و معرفي پوششهاي اسلامي مناسب و ايجاد انگارههاي مناسب پوشش عفيفانه براي بانوان عفيف ايراني و اسلامي است.نمايشگاه رمضاني كريمه در گام بعدي اقدام به تاسيس سامانه دائمي فروش محصولات عفاف و حجاب مي كند تا توليدكننده ها و مصرف كنندگان بتوانند فارغ از مشكلات خريد فروش حضوري، محصولات خود را حتي در شرايط قرنطينه نيز عرضه و تهيه كنند.
وي افزود: ٣٠ درصد توليد كنندگان دغدغه مند با بنيه هاي ضعيف در شرايط كرونا ورشكست شدند و شرايط موجود شرايط سختي را براي توليدكنندگان به وجود آورده است و تعداد زيادي از آنها در حال ورشكستگي و تعطيلي كسب و كارشان هستند و در پي اين اتفاق نيز تعداد زيادي از كارگران بيكار خواهند شد. اين مهم نشان دهنده الزام دائمي شدن نمايشگاه است.يكي از نقاط ضعفي كه در حوزه پوشاك اسلامي وجود داشت، استفاده حداقلي از محصولات فناورانه است كه البته در سال هاي اخير پيشرفت هاي خوبي در اين حوزه انجام شد.
اين كارشناس حوزه مد و لباس با اشاره به اين موضوع كه نمايشگاه رمضاني پوشاك اسلامي و نمايشگاه هاي بهاره دو رويداد مقطعي در حوزه پوشاك اسلامي است گفت: نمايشگاه مجازي به خريدار و فروشنده امكان خريد آسان و مناسب تر را مي دهد و با نظارت هايي كه نسبت به قيمت ها انجام مي شود خريداران هم از خريد خود مطمئن تر هستند.اين نمايشگاه در پنج بخش چادرهاي مهماني و اجتماع، مانتو و عباياي اسلامي، شال و روسري، لباس هاي كودك و نوجوانان و ملزومات حجاب است. بر اساس سند راهبردي سامانه حجاب در اين نمايشگاه، هر آنچه يك بانوي مسلمان بتواند در اجتماع از آن استفاده كند، موجود است.
وي تاكيد كرد: در اين نمايشگاه سعي مي شود، گام هاي موثري براي تعميق الگوهاي عفاف و حجاب در سطح جامعه و ارتقاي فرهنگ مصرف كالاي ايراني و جايگزين كردن پوشش اسلامي ايراني بهجاي پوشش نامتعارف بهمنظور فعالسازي همه ظرفيتهاي موجود حوزه طراحي و توليد محصولات عفاف و حجاب براي ايجاد جهش در توليد كشور در شرايط كرونايي و همچنين تحقق منويات مقام معظم رهبري در دستيابي به سبك زندگي اسلامي ايراني برداشته شود.
وي در پايان تاكيد كرد: علاقهمندان ميتوانند تا ۲۴ ارديبهشتماه و همزمان با عيد سعيد فطر با مراجعه به پايگاه اينترنتي نمايشگاه مجازي محصولات حجاب و عفاف رمضان ماه مبارك رمضان www.hijab۹۹.ir از محصولات شركتهاي فعال حوزه حجاب و عفاف بازديد كنند
وي با اشاره به اين موضوع كه hijab۹۹.ir سال گذشته به عنوان اولين و تخصصي ترين نمايشگاه مجازي حوزه پوشاك اسلامي كار خود را آغاز كرد، گفت: راهاندازي اين سامانه كمك كرد عدالت توزيع كالاهاي حجاب در كشور محقق و مشكل كمبود سكوي عرضه و نظام توزيع كاهش پيدا كند.
مدير نمايشگاه رمضاني كريمه با اشاره به گستردگي خريد از همه٢۵ استان بوده است افزود: امسال روند بازديد و خريد آنلاين نسبت به سال گذشته روند رو به رشدي داشته است و بازديد از سايت نسبت به زمان مشابه در سال قبل افزايش يافته است.
رضا سليماني خاطر نشان ساخت: حجاب يكي از صنايع فرهنگي ماست كه به عنوان كالاهاي فرهنگي قرار نمي گيرند كه به آن به عنوان يك كالاي رقابتي در بازارهاي جهاني نگاه شود. اين نمايشگاه با دائمي شدن به كالاهاي حجاب كمك كند كه در ليست كالاهاي فرهنگي قرار بگيرند.
وي با اشاره به نمايشگاه هاي پوشاك هاي اسلامي كه در سراسر دنيا برگزار مي شود خاطر نشان ساخت: ايران جز كشور هاي مسلماني است كه هنوز نتوانسته آمد به شايستگي در اين نمايشگاه ها حضور پيدا كند و ظرفيت هاي ايران در حوزه پوشاك اسلامي ناشناخته مانده است.
مدير نمايشگاه رمضاني كريمه تصريح كرد: هدف از برگزاري اين نمايشگاه گسترش ظرفيتهاي عفاف و حجاب در كشور، فرهنگ سازي پوششهاي اسلامي، ترويج و معرفي پوششهاي اسلامي مناسب و ايجاد انگارههاي مناسب پوشش عفيفانه براي بانوان عفيف ايراني و اسلامي است.نمايشگاه رمضاني كريمه در گام بعدي اقدام به تاسيس سامانه دائمي فروش محصولات عفاف و حجاب مي كند تا توليدكننده ها و مصرف كنندگان بتوانند فارغ از مشكلات خريد فروش حضوري، محصولات خود را حتي در شرايط قرنطينه نيز عرضه و تهيه كنند.
وي افزود: ٣٠ درصد توليد كنندگان دغدغه مند با بنيه هاي ضعيف در شرايط كرونا ورشكست شدند و شرايط موجود شرايط سختي را براي توليدكنندگان به وجود آورده است و تعداد زيادي از آنها در حال ورشكستگي و تعطيلي كسب و كارشان هستند و در پي اين اتفاق نيز تعداد زيادي از كارگران بيكار خواهند شد. اين مهم نشان دهنده الزام دائمي شدن نمايشگاه است.يكي از نقاط ضعفي كه در حوزه پوشاك اسلامي وجود داشت، استفاده حداقلي از محصولات فناورانه است كه البته در سال هاي اخير پيشرفت هاي خوبي در اين حوزه انجام شد.
اين كارشناس حوزه مد و لباس با اشاره به اين موضوع كه نمايشگاه رمضاني پوشاك اسلامي و نمايشگاه هاي بهاره دو رويداد مقطعي در حوزه پوشاك اسلامي است گفت: نمايشگاه مجازي به خريدار و فروشنده امكان خريد آسان و مناسب تر را مي دهد و با نظارت هايي كه نسبت به قيمت ها انجام مي شود خريداران هم از خريد خود مطمئن تر هستند.اين نمايشگاه در پنج بخش چادرهاي مهماني و اجتماع، مانتو و عباياي اسلامي، شال و روسري، لباس هاي كودك و نوجوانان و ملزومات حجاب است. بر اساس سند راهبردي سامانه حجاب در اين نمايشگاه، هر آنچه يك بانوي مسلمان بتواند در اجتماع از آن استفاده كند، موجود است.
وي تاكيد كرد: در اين نمايشگاه سعي مي شود، گام هاي موثري براي تعميق الگوهاي عفاف و حجاب در سطح جامعه و ارتقاي فرهنگ مصرف كالاي ايراني و جايگزين كردن پوشش اسلامي ايراني بهجاي پوشش نامتعارف بهمنظور فعالسازي همه ظرفيتهاي موجود حوزه طراحي و توليد محصولات عفاف و حجاب براي ايجاد جهش در توليد كشور در شرايط كرونايي و همچنين تحقق منويات مقام معظم رهبري در دستيابي به سبك زندگي اسلامي ايراني برداشته شود.
وي در پايان تاكيد كرد: علاقهمندان ميتوانند تا ۲۴ ارديبهشتماه و همزمان با عيد سعيد فطر با مراجعه به پايگاه اينترنتي نمايشگاه مجازي محصولات حجاب و عفاف رمضان ماه مبارك رمضان www.hijab۹۹.ir از محصولات شركتهاي فعال حوزه حجاب و عفاف بازديد كنند